• اهواز ، کیان آباد ، خیابان 28
  • 061-3325975

آشنایی با تاریخچه دکوراسیون داخلی مدرن

آشنایی با تاریخچه دکوراسیون داخلی مدرن

آشنایی با تاریخچه دکوراسیون داخلی مدرن

یکی از تفاوت های اصلی و مهم دکوراسیون داخلی مدرن و دکوراسیون های جدید مدت زمانی است سبک دکوراسیون مورد نظر مورد استفاده قرار گرفته است. سبک دکوراسیون جدید، یکی از به روزترین سبک های دکوراسیون می باشد که در ایجاد آن خلاقیت و نوآوری نیز حرف اول را می زند، در حالی که سبک دکوراسیون داخلی مدرن به یک عصر خاص در طول تاریخ دکوراسیون منزل اشاره دارد. معماران و طراحان داخلی در دکوراسیون جدید از عناصر مدرن استفاده می کنند. به طور کلی می توان گفت سبک دکوراسیون داخلی جدید ترکیبی از سبک های قدیمی با پیشرفت های تکنولوژی می باشد.

در دکوراسیون داخلی مدرن دیگر از تابلوهای قدیمی استفاده نمی شود بلکه کارهای هنری که با استفاده از رنگ های مختلف طراحی می شوند جایگزین این موارد شده است. در حقیقت می توان گفت سبک دکوراسیون مدرن داخلی استفاده از سنت های قدیمی را به طور کامل رد می کند و با رشد جامعه صنعتی همراه می باشد.

همچنین امروزه در دکوراسیون داخلی مدرن از تابلوهای بزرگ که قاب خاصی ندارند روی دیوار استفاده می شود. همچنین می توان از چندین قاب عکس کوچک روی بخش بزرگی از دیوار نیز استفاده کرد؛ اما دیگر از تابلوهای قدیمی استفاده نمی شود زیرا باعث می شود دکوراسیون داخلی شما دیگر مدرن به نظر نرسد.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.