تفاوت کرم پودر و موس چیست؟

تفاوت کرم پودر و موس چیست؟

تفاوت کرم پودر و موس چیست؟ برای آرایش روزانه کرم پودر بهتر است یا موس؟ مزیت موس بر کرم پودر چیست؟ این‌ها معمولا سوالاتی است که برای خانم‌ها پیش می‌آید و هنگام خرید لوازم آرایشی دچار تردید می‌شوند که کدام محصول را خریداری کنند. ما در این مقاله می‌خواهیم در مورد فرق بین موس و کرم پودر با شما صحبت کنیم و به شما بگوییم که هر یک از این محصولات چه ویژگی‌ها و کاربردهایی دارند. پس اگر می‌خواهید در مورد لوازم آرایش بیشتر بدانید، با این مقاله از مو تن رو همراه ما باشید.

موس صورت چیست و ویژگی های آن

ابتدا به سراغ موس صورت می‌رویم و در پاسخ به این سوال که اصلا موس صورت چیست باید بگوییم موس صورت نوعی کرم پودر است که برای یکدست کردن پوست صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. در مورد این محصول می‌توان گفت که موس ترکیبی از کرم پودر و پنکک است. این محصول آرایشی نسبت به کرم پودر بافت منسجم تری داشته و یکپارچه تر می‌باشد، در نتیجه پوشش دهی آن بهتر است. در مورد کرم موس صورت این نکته جالب است بدانید که حالت خشک و پودری نداشته و استفاده از آن پوست شما را نرم تر و لطیف تر می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب موس‌ها این است که بافت سبکی دارند و باعث بسته شدن منافذ پوست نخواهند شد. شاید فکر کنید چون بافت سبکی دارند نمی‌توانند به خوبی پوست را پوشش دهند اما باید بگوییم که خیالتان راحت باشد چون این محصول دارای پوشانندگی حرفه ای و قوی بوده و به خوبی می‌تواند جای لک، جوش و … را بپوشانند.

ویژگی بسیار خوب دیگر موس این است که از برق افتادن پوست پیشگیری می‌کند. اگر در تابستان نگران برق افتادن صورتتان هستید، حتما خرید موس صورت را در برنامه خود قرار دهید. البته از موس در زمستان هم می‌توان استفاده کرد چون اجازه نمی‌دهد آرایش صورتتان بماسد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.