• اهواز ، کیان آباد ، خیابان 28
  • 061-3325975

تفاوت دکوراسیون داخلی با طراحی داخلی

تفاوت دکوراسیون داخلی با طراحی داخلی

تفاوت دکوراسیون داخلی با طراحی داخلی

دکوراسیون داخلی شغلی است که نیاز چندانی به دانش و فعالیت های عملی ندارد و در درجه اول به زیبا شناسی توجه دارد. دکوراتورها معمولا خود را درگیر بازسازی و یا برنامه ریزی ساختاری نمی کنند. زمانی که فعالیت های ساختمانی به اتمام برسند، کار آنها شروع می شود و بیشتر بر سطوحی که در دید هستند تمرکز می کنند.

با این حال دوره هایی برای دکوراسیون داخلی وجود دارد که بیشتر مربوط به بررسی سبک ساختمان ها، سبک مبلمان و مبلمان اداری ، طرح اتاق و غیره هستند. دکوراتورها متخصصین تغییر شکل اتاق هستند. آنها به مشتری کمک می کنند تا سبک و تم مورد نظر خود را انتخاب کنند. آنها در انتخاب مبلمان و تزئینات جزئی نیز به مشتری کمک می کنند. کار آنها به روز رسانی و یا اصلاح اتاق هایی است که نیاز به تازه شدن دارند.

دکوراتورها اغلب به تنهایی کار می کنند و رابطه نزدیکی با معماران و پیمانکاران ساختمانی ندارند، زیرا کار آنها زمانی شروع می شود که فعالیت معماران و پیمانکاران به اتمام رسیده است. از این رو تعاملی بین آنها وجود ندارد. آنها بیشتر با سازندگان مبلمان، خیاطان، پرده دوز ها، مجسمه سازان و متخصصان صنعت دیگر در ارتباط هستند.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.